Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Irodai költségek: mindenre gondoltunk?

Mennyibe kerül egy iroda fenntartása? A válasz kézenfekvőnek tűnik: amennyi a bérleti díja. Ja, meg a rezsi. Ennél azonban ez sokkal bonyolultabb, sok tétel jön még mindehhez.

Sok kezdő vállalkozás követi el azt a hibát, hogy irodája költségét a bérleti díj mértékére lövi be. Amennyi az üzleti tervben szerepel irodaköltségként, azt pont forint fillérre ki is töltik a bérleti díjjal, jó esetben számítanak rá, hogy rezsit is kell fizetni: vizet, villanyt és közös költséget akkor is fizet az ember, ha az irodában van. Azonban egy iroda zökkenőmentes élete még sok mindentől függ. Nézzük ezeket szépen sorjában.

0 Tovább

Elbukik a távmunka forradalma?

Felkavarta a tengerentúli gazdasági sajtót a Yahoo-tól kiszivárgó új szervezeti megszorítás: ennek értelmében nincs tovább távmunka. Ezzel minden főnök titkos álma teljesült: végre van hivatkozási alap a kiváltságos otthoni dolgozók rövidebb pórázon tartására! De hova tegyük ezt a sok embert az irodában?

A teljes cikket elolvashatod a Lakásfókusz oldalán.

0 Tovább

Iroda a lakásban – az otthoni munka előnyei és buktatói

Sokszor érezzük úgy, hogy mennyivel egyszerűbb lenne otthonról dolgozni, saját magunknak beosztani a munkaidőt, és közben szabadon intézni egyéb ügyeinket. Az otthoni munkavégzésnek valóban számos előnye van, ugyanakkor sok olyan buktatóval is jár, amit mindenképpen érdemes szem előtt tartani, ha a lakásunkban tervezzük berendezni irodánkat.

A teljes cikket elolvashatod a Lakásfókusz oldalán.

3 Tovább

Lakásfókusz

blogavatar

Minden, ami a lakással, a lakhatással kapcsolatos: lakásvásárlás, lakáshitel, kilakoltatás, állami lakástámogatás, lakáspiac, lakásbiztosítás, lakásköltségek, lakásárverés, lakásállomány. Erről szól a Lakásfókusz blog, amely elemzések, hírösszefoglalók, vélemények, tanácsok formájában a lehető legtöbb szemszögből igyekszik feldolgozni a témát.

Utolsó kommentek