Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Irodai költségek: mindenre gondoltunk?

Mennyibe kerül egy iroda fenntartása? A válasz kézenfekvőnek tűnik: amennyi a bérleti díja. Ja, meg a rezsi. Ennél azonban ez sokkal bonyolultabb, sok tétel jön még mindehhez.

Sok kezdő vállalkozás követi el azt a hibát, hogy irodája költségét a bérleti díj mértékére lövi be. Amennyi az üzleti tervben szerepel irodaköltségként, azt pont forint fillérre ki is töltik a bérleti díjjal, jó esetben számítanak rá, hogy rezsit is kell fizetni: vizet, villanyt és közös költséget akkor is fizet az ember, ha az irodában van. Azonban egy iroda zökkenőmentes élete még sok mindentől függ. Nézzük ezeket szépen sorjában.

0 Tovább

Új élet külföldön? Mi lesz a lakással?

Fogy a magyar! Nem is annyira lélekszámban, hanem a Magyarországon tartózkodók mennyiségét tekintve. Egyre több fiatal, sőt, akár idősebb is a külföldi munkavállalás mellett dönt. Természetesen az elvándorlásnak is vannak ingatlanpiaci következményei. A költözőnek el kell döntenie, hogy mit kezd hátrahagyott lakásával, és az új országban is a biztos lakóhely megszerzése az egyik legelső kihívás amivel meg kell küzdeni.

A teljes cikket elolvashatod a Lakásfókusz oldalán.

1 Tovább

Lakásfókusz

blogavatar

Minden, ami a lakással, a lakhatással kapcsolatos: lakásvásárlás, lakáshitel, kilakoltatás, állami lakástámogatás, lakáspiac, lakásbiztosítás, lakásköltségek, lakásárverés, lakásállomány. Erről szól a Lakásfókusz blog, amely elemzések, hírösszefoglalók, vélemények, tanácsok formájában a lehető legtöbb szemszögből igyekszik feldolgozni a témát.

Utolsó kommentek